مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-17فناوري

رونق سرقت کابل تلفن در اسفراین


رییس اداره مخابرات شهرستان اسفراین در خراسان شمالی گفت: با شیوع ویروس کرونا به طور میانگین ماهانه 600 تا 700 تلفن ثابت این شهرستان به دلیل سرقت کابل ها قطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، امید قدیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرقت مکرر کابل تلفن ثابت با وجود برخورد مداوم نیروهای انتظامی با سارقان همچنان ادامه دارد و این کار برنامه های توسعه مخابراتی در این شهرستان را با اختلال مواجه کرد.

وی افزود: هم اکنون بیشتر امکانات و نیرو های فنی این اداره را درگیر پیگیری سرقت کابل ها و جایگزینی آن برای برقراری ارتباط مشترکان شدند به گونه ای که کابل تلفن برخی از مناطق شهر اسفراین تاکنون 6 تا 7 بار به سرقت رفت و هر بار نیز مجداد وصل می شود.

خسارت 45 میلیون تومانی ماهانه سارقان به مخابرات قدیری با بیان اینکه به طور متوسط سارقان کابل ها در اسفراین ماهانه 450 میلیون ریال به مخابرات خسارت وارد می کنند افزود: ماهانه 2 تا 3 هزار متر کابل های مخابراتی خطوط تلفن در شهر اسفراین به سرقت می رود که میانگین هزینه تامین هر متر کابل مخابراتی 150 هزار ریال است.

رییس اداره مخابرات شهرستان اسفراین افزود : با توجه به محدود بودن شرکت های تولید و سهمیه کابل های مخابرات این شهرستان بیشتر کابل های اختصاص یافته به مخابرات شهرستان در این مدت صرف ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق سرقت کابل تلفن در اسفراین

رونق سرقت کابل تلفن در اسفراین