مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-17سياسي

دومرحله ای شدن انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم دور از ذهن نیست


یک فعال سیاسی اصول گرا با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از همه طیف ها نماینده ای برای شرکت در انتخابات حضور دارد، گفت: - ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصول گرا با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از همه طیف ها نماینده ای برای شرکت در انتخابات حضور دارد، گفت: اگر رقابت بین آقایان رییسی و لاریجانی و یکی از گزینه های اصلاحات جدی شود، بعید نیست امسال شاهد انتخابات دومرحله ای باشیم.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا در خصوص ارزیابی خود از انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و نامزدهای حاضر در این دوره اظهار کرد: در این دوره ثبت نام ها نشان داد که از همه سلایق سیاسی و جناح ها در عرصه انتخابات حاضر شده اند.

با این حال حفظ این تنوع در انتخابات بستگی به آن دارد که آیا این نامزدها از خروجی شورای نگهبان نیز با همین تنوع و فراگیری عبور می کنند یا خیر.

وی ادامه داد: در واقع اگر با همین فراگیری، این افراد مورد تایید شورا قرار گیرند و از همه سلایق در این دوره از انتخابات نماینده ای حاضر باشد، این موضوع در مشارکت حداکثری نیز به عنوان یک عامل موثر می تواند نقش آفرین باشد.

این فعال سیاسی اصول گرا با اشاره به اینکه هر سلیقه ای در این دوره یک نماینده برای شرکت در انتخابات در اختیار دارد، گفت: البته ممکن است فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومرحله ای شدن انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم دور از ذهن نیست

دومرحله ای شدن انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم دور از ذهن نیست