مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-17بين الملل

اعلام آمادگی سوریه برای کمک به فلسطین


فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه گفت: ما برای هر آنچه که فلسطین نیاز دارد، آمادگی داریم زیرا فلسطین مسئله اول و اصلی ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه پایگاه خبری لبنانی العهد ، وزیر خارجه سوریه در دیدار با أنور عبدالهادی مدیرکل اداره سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین افزود: برای ملت فلسطین موضوع عجیبی نیست که اقدامات معجزه آمیز انجام دهد.

المقداد خاطرنشان کرد: رویارویی با اسراییل در مقابل ماشین نظامی اسراییل مورد حمایت آمریکا یک معجزه است.

وی با گرامیداشت ایستادگی ملت فلسطین تاکید کرد: سوریه برای قرار گرفتن در کنار ملت فلسطین و مبارزه مشروع و ملی آن تمام تلاش خود را بکار خواهد برد.

وزیر خارجه سوریه همچنین خاطرنشان کرد که این مبارزه نقطه ضعف های کشورهای سازشکار و مدعی دفاع از آزادی و حقوق ملت ها در جامعه بین الملل را برملا کرد زیرا با تاسف بسیار این جامعه ناکام از طرف قوی تر در بردارنده سلاح حمایت و پشتیبانی می کند.

وی ادامه داد: ما روزی با هم پیروز خواهیم شد زیرا ما در سوریه با تروریسم مورد حمایت اسراییل رو در رو شدیم و شما با تروریسم اسراییلی مواجه هستید.

ما در یک سنگر هستیم و یک ملت هستیم.

انور عبدالهادی نیز به نوبه خود خاطرنشان کرد: در سالروز فاجعه در پانزدهم ماه می (شنبه 25 اردیبهشت) ملت استوار فلسطین در رویارویی با رژیم اشغالگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سوریه برای کمک به فلسطین

اعلام آمادگی سوریه برای کمک به فلسطین