مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-17سياسي

کاندیداها با شفاف سازی پاکدستی خود را اثبات کنند


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی زرین دشت گفت: شفافیت در عملکرد مانع از قضاوت های نا به جا و تهمت های ناروا می شود از این رو کاندیداها با شفاف سازی پاکدستی خود را اثبات کنند - رحمت الله خوشبخت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کاندیداها با شفاف سازی عملکرد شخصی و شغلی خود پاکدستی شأن را به مردم اثبات کنند، گفت: شفافیت در عملکرد جلو قضاوت ها و تهمتهای ناروای دشمنان خارجی و عوامل داخلیشان می گیرد و عملاً بازار سوار شدن بر تهمت های بی اساس بسته می شود.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زرین دشت بر ضرورت شفافیت کاندیداها در کارزار انتخابات تاکید کرد و گفت: حاکمیت در نظام جمهوری اسلامی بایستی بر مبنای سیاستهای دینی و مبتنی بر آموزه های قرآنی حاکمیت علوی باشد.

خوشبخت اظهار داشت: شفافیت بر عملکرد یکی از مؤلفه های اصلی حاکمان اسلامی است بر همین مبنا اگر بنا است در نظام جمهوری اسلامی دولت اسلامی تشکیل شود باید بر مبنای واقعی کلمه باشد.

وی بیان کرد: باید رییس جمهور و اعضای شوراها اعم از مجلس و شوراهای شهر و روستا که در معرض انتخاب مردم قرار می گیرند، دارای عملکردی شفاف در همه زمینه ها باشند.

خوشبخت با تاکید بر اینکه شفافیت دارای ابعاد مختلفی است، عنوان کرد: کاندیداها باید با شفاف سازی در زندگی شخصی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها با شفاف سازی پاکدستی خود را اثبات کنند

کاندیداها با شفاف سازی پاکدستی خود را اثبات کنند