مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-17سياسي

فعالیت پنج هزار مبلغ بصورت حضوری و مجازی در ماه مبارک رمضان


این اعزام ها با رعایت کلیه مصوبات ستاد ملی کرونا، در قالب گروه های تبلیغی، انفرادی برادران وخواهران به سراسر کشور و از جمله مناطق محروم، - مناطق مشترک انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، شرایط عادی کشور را تغییر داد، اعزام های حضوری به دلیل این بیماری کاهش یافته ولی فعالیت تبلیغی در فضای مجازی صورت گرفت.

وی ادامه داد: نزدیک 3 هزار نفر از مبلغان با همکاری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در فضای اینترنتی مشغول به امر مقدس تبلیغ شدند.

مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی از همکاری با مرکز ملی پاسخگویی خبر داد و گفت: امسال با همکاری مرکز ملی پاسخگویی از طریق نرم افزار پاسخگو بیش از 2 هزار نفر از مبلغان با مراجعه به این نرم افزار از پاسخگویی کارشناسان برخط این مرکز بهره مند شدند.

وی افزود: همچنین با توجه به ضرورت و اهمیت توانمند سازی مبلغان اعزامی و بروز رسانی اطلاعات و آگاهی های آنان از سوی اداره تأمین محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی این دفتر، ره توشه هایی در قالب ره توشه عمومی، ویژه مناطق مشترک، ره توشه خواهران و ره توشه ویژه انتخابات 1400 تهیه و به صورت کتاب و بار گزاری فایل آن در سامانه بلاغ در اختیار مبلغان قرار گرفته است.

مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: همچنین نشست های آموزشی و توجیهی قبل از اعزام رمضان از سوی مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پنج هزار مبلغ بصورت حضوری و مجازی در ماه مبارک رمضان

فعالیت پنج هزار مبلغ بصورت حضوری و مجازی در ماه مبارک رمضان