مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-17فرهنگي

ظهور پدیده وقف آثار هنری یک دست آورد بزرگ است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: علاوه بر برگزاری جشنواره وقف چشمه جاری و آشنایی هنرمندان با سنت حسنه وقف پدیده وقف آثار هنری از جانب هنرمندان یک دستاورد بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی در خصوص هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری و برگزاری ویژه بخش خوشنویسی به همت اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: خداوند را شاکریم که یک اتفاق جمعی در راستای ترویج فرهنگ وقف از مسیر هنر و هنرمند را شاهدیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: خط خوش و خوشنویسی از گذشته ها مورد توجه همگان بوده است و از راه های شناساندن تمدن و هنر اقوام بوده است، امیدواریم با این اجماع جمعی هم موجب ترویج و هم موجب ماندگاری و جاودانگی فراتر وقف و خط و خوشنویسی باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد علاوه بر برگزاری جشنواره و آشنایی هنرمندان با سنت حسنه وقف شاهد ظهور پدیده وقف آثار هنری از جانب هنرمندان باشیم.

مجیدی در خصوص آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توضیح داد: 619 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که 70 درصد هنرمندان با یک اثر 20 درصد از هنرمندان با 2 اثر و 10 درصد از هنرمندان با ارسال 2 اثر به بالا در این جشنواره حضور یافته اند که 385 اثر متعلق به رشته نستعلیق 125 اثر به رشته شکسته نستعلیق و 106 اثر به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور پدیده وقف آثار هنری یک دست آورد بزرگ است

ظهور پدیده وقف آثار هنری یک دست آورد بزرگ است