مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-17سياسي

برجسته سازی برخی مشکلات داخلی ریشه خارجی دارند


ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس گفت: دشمن در صدد است تا انتخابات این دوره را کم رونق جلوه داده و با برجسته سازی برخی مشکلات داخلی که ریشه خارجی نیز دارند، - ایسنا/فارس ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس گفت: دشمن در صدد است تا انتخابات این دوره را کم رونق جلوه داده و با برجسته سازی برخی مشکلات داخلی که ریشه خارجی نیز دارند، موجب کم کردن مشارکت عمومی در انتخابات شود.

حجت الاسلام رضایی دوشنبه 27 اردیبهشت در همایش سیاسی فرماندهان یگان های ارتش که با حضور امام جمعه موقت شیراز و جمعی از فرماندهان برگزار شد، گفت: انتخابات ایران نه تنها برای مردم کشور خودمان بلکه برای خاورمیانه و برای دنیا مهم است.

او با بیان اینکه مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات هم از جنبه داخلی و هم از جنبه خارجی حائز اهمیت است، اظهار کرد: نتیجه انتخابات قوی یک ایران قوی است و یک انتخابات ضعیف موجب عدم امکان بروز و ظهور قدرت ها و ظرفیت های کشور خواهد شد.

رضایی افزود: دشمن در صدد است تا انتخابات این دور را کم رونق جلوه داده و با برجسته سازی برخی مشکلات داخلی که ریشه خارجی نیز دارند موجب کم کردن مشارکت عمومی در انتخابات شود و این مساله ایجاب می کند تا در هر گوشه کشور و هر جا که مسئولیتی تحت امر فرماندهی معظم کل قوا وجود دارد از این دسیسه ها جلوگیری کرده و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجسته سازی برخی مشکلات داخلی ریشه خارجی دارند

برجسته سازی برخی مشکلات داخلی ریشه خارجی دارند