مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-17بين الملل

تداوم چپاول نفت و گندم سوریه از سوی آمریکا و هم پیمانانش


خبرگزاری سوریه به نقل از منابع محلی گزارش کرد، نیروهای اشغالگر آمریکایی و شبه نظامیان موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه که هم پیمان آنها هستند اقدام به قاچاق تعداد 38 کامیون و تانکر دیگر حامل گندم و نفت به خارج از سوریه از طریق گذرگاه الولید کرده اند.

- خبرگزاری سوریه به نقل از منابع محلی گزارش کرد، نیروهای اشغالگر آمریکایی و شبه نظامیان موسوم به "نیروهای دموکراتیک سوریه" که هم پیمان آنها هستند اقدام به قاچاق تعداد 38 کامیون و تانکر دیگر حامل گندم و نفت به خارج از سوریه از طریق گذرگاه الولید کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، منابع این خبرگزاری گفتند، این محموله ها برگرفته از منطقه جزیره استان حسکه که در اشغال آمریکا و کردها است، هستند.

بر اساس این گزارش ها ادعا شده که شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه این کاروان را در مسیرش به سمت گذرگاه الولید که از نظر دولت سوریه به دلیل خارج بودن از کنترل دمشق غیرقانونی است، همراهی کرده اند.

روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدیگری منتشر شد مبنی بر این که نیروهای آمریکایی اقدام به وارد کردن 10 تریلی حامل خودروهای هامر از عراق به داخل سوریه کرده و آنها را به سمت رملان در الحسکه برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم چپاول نفت و گندم سوریه از سوی آمریکا و هم پیمانانش

تداوم چپاول نفت و گندم سوریه از سوی آمریکا و هم پیمانانش