مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-17اقتصادي

پتروشیمی لردگان مواد اولیه 28 واحد صنعتی استان را تأمین می کند


رییس اداره صنایع غیرفلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: 28 واحد صنعتی در استان مواد پتروشیمی مورد نیاز خود را از پتروشیمی لردگان جذب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، امین صلابت با اشاره به روند توزیع مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی نیازمند مواد پتروشیمی در استان، برای تامین مواد اولیه مشکلی ندارند.

رییس اداره صنایع غیرفلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هم اکنون 28 واحد صنعتی در استان برای تولید خود ماهانه سه هزار و 100 تن مواد پتروشیمی از بورس جذب می کنند که این میزان بر اساس ظرفیت سنجی انجام شده از این واحدها است.

وی افزود: ظرفیت سنجی مواد اولیه مورد نیاز این واحدهای تولیدی از سوی کارگروه تخصیص مواد پتروشیمی براساس نیاز واقعی واحدهای صنعتی انجام می شود.

صلابت اظهار داشت: تولیدکنندگان نیازمند مواد پتروشیمی باید سهمیه مواد اولیه خود را از طریق بورس جذب کنند.

رییس اداره صنایع غیرفلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین میزان سهمیه واحدهای قدیمی براساس ظرفیت اسمی پروانه بهره برداری بود که با توجه به آمار تولید ثبت شده در سامانه بهین یاب، میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی لردگان مواد اولیه 28 واحد صنعتی استان را تأمین می کند

پتروشیمی لردگان مواد اولیه 28 واحد صنعتی استان را تأمین می کند