مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-17بين الملل

ماکرون میزبان نشستی برای تقویت سودان پس از عمر البشیر


رییس جمهور فرانسه امروز (دوشنبه) میزبان رهبران، دیپلمات ها و وام دهندگان آفریقا در نشستی با هدف کمک به سودان پس از سال ها حکومت استبدادی است.

- رییس جمهور فرانسه امروز (دوشنبه) میزبان رهبران، دیپلمات ها و وام دهندگان آفریقا در نشستی با هدف کمک به سودان پس از سال ها حکومت استبدادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، چندین تن از سران کشورها در پاریس گردهم می آیند تا درباره سرمایه گذاری در سودان و بدهی هایش صحبت کنند و به دولت عبدالله حمدوک، نخست وزیر سودان در این گذار قدرت پس از سرنگونی عمر البشیر، رییس جمهور سابق این کشور در سال 2019 میلادی کمک کنند.

روز سه شنبه نشستی در خصوص اقتصادهای آفریقایی برگزار خواهد شد که تلاش خواهد کرد کسری مالی 300 میلیارد دلاری به وجود آمده بر اثر پاندمی کرونا را جبران کند.

هر دو نشست فرصتی برای امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه خواهند بود تا خود را به عنوان یک دولتمرد در آفریقا که نفوذش ورای مناطق فرانسه زبان این قاره است، نشان دهد.

این نشست ها بیانگر بازگشت به گردهمایی های رو در رو در سطح مقامات عالی پس از پاندمی کرونا خواهد بود؛ پاندمی که برگزاری جلسات در قالب ویدئوکنفرانس ها را به امری عادی تبدیل کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون میزبان نشستی برای تقویت سودان پس از عمر البشیر

ماکرون میزبان نشستی برای تقویت سودان پس از عمر البشیر