مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-17سياسي

فلاحی: شعارهای پوپولیستی و فریبنده نمی تواند برای کاندیداها راهگشا باشد


کاندیداها بدانند که شعارهای پوپولیستی و دهن پرکن در انتخابات برای آنها نمی تواند راهگشا باشد و حتی می تواند باعث ریزش آراء آنها شود.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: کاندیداها باید از سر دادن شعارهای دهن پرکن و پوپولیستی در انتخابات دست بردارند و به جای این گونه شعارها برنامه های کاری خود را ارائه کنند.

وی افزود: مردم با تجربه ای که از انتخاب های قبل اندوخته اند دیگر تحت تاثیر این شعارهای فریبنده قرار نمی گیرند و این شعارها و این گونه اظهارنظرها و شوهای تبلیغاتی حتی ممکن است به ریزش آراء آنها در انتخابات منجر شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: کاندیداها باید برنامه خود برای حل مشکلات و اداره امور را ارائه کنند و مردم نیز باید برای رای دادن ضمن توجه به برنامه های کاندیداها این بررسی ها را داشته باشند که چقدر برنامه کاندیداها به واقعیت های جامعه نزدیک و قابل اجراست.

فلاحی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر توجه به سابقه کاری افراد است که آیا برنامه های ارائه شده توسط آنها چقدر با سابقه کاری شان در سمت هایی که مشغول به کار بوده اند همخوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: شعارهای پوپولیستی و فریبنده نمی تواند برای کاندیداها راهگشا باشد

فلاحی: شعارهای پوپولیستی و فریبنده نمی تواند برای کاندیداها راهگشا باشد