مدیرعامل بانک رفاه کارگران به سوالات مشتریان پاسخ می دهدبه مناسبت روز ملی ارتباطات و به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و تعامل مثبت و سازنده با مشتریان، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در گفت و گوی تلفنی به سوالات مشتریان پاسخ می دهد. - به مناسبت روز ملی ارتباطات و به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و تعامل مثبت و سازنده با مشتریان، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در گفت و گوی تلفنی به سوالات مشتریان پاسخ می دهد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، اسماعیل لله گانی در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در یک گفت و گوی تلفنی در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک به سوالات مشتریان در حوزه های مختلف خدمات بانکی پاسخ خواهد داد و آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان است. مشتریان گرامی که تمایل دارند مسائل و پرسش های خود را به شکل مستقیم با مدیرعامل بانک رفاه کارگران در میان بگذارند، می توانند روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 10 تا 11:30 از طریق تماس با شماره 8525 -021 و انتخاب کلید 3 در این گفت و گوی تلفنی شرکت کنند. انتهای رپرتاژ آگهی برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |