مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-17اقتصادي

52 مددجوی جرایم غیرعمد از زندان جیرفت آزاد شدند


در مرحله اول جمع آوری کمک ها، 52 زندانی جرایم مالی غیرعمد از زندان این شهرستان آزاد شدند و تعداد 24 زندانی واجد شرایط داریم که بدهی آنان بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری جیرفت گفت: در مرحله اول جمع آوری کمک ها، 52 زندانی جرایم مالی غیرعمد از زندان این شهرستان آزاد شدند و تعداد 24 زندانی واجد شرایط داریم که بدهی آنان بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

اصغر ستایی مختاری در حاشیه نشست جمع آوری کمک برای زندانیان جرائم مالی که با همیاری وکلای شهرستان جیرفت برگزارشد، اظهار کرد: آزادی زندانیان جرائم مالی با مشارکت و کمک خیرین در شهرستان جیرفت نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با قدردانی از مشارکت مردم نیکوکار و خیرین شهرستان جیرفت افزود: علی رغم ایجاد مشکلات در دوران شیوع کرونا و عدم برگزاری جشن گلریزان، با کمک نیکوکاران جیرفتی و انجمن حمایت از زندانیان مشارکت بسیار خوبی در این امر خداپسندانه صورت گرفت.

مختاری با اشاره به تاکید ائمه معصومین علیهم السلام و آموزه های دینی بر کمک کردن به افراد گرفتار بیان کرد: به فرموده قرآن کریم مومنان واقعی کسانی هستند که هرگز تردیدی به خود راه نداده اند و در کنار بذل جان، با اموال خود در راه خدا جهاد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 مددجوی جرایم غیرعمد از زندان جیرفت آزاد شدند

52 مددجوی جرایم غیرعمد از زندان جیرفت آزاد شدند