مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-17سياسي

اطلاع رسانی مشکلات به دستگاه مربوطه رسالت مهم روابط عمومی ها است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه روابط عمومی در واقع مشاوران خوب مدیران هستند، گفت: اطلاع رسانی مشکلات به دستگاه مربوطه رسالت مهم روابط عمومی ها است.

- ، آیت الله سید محمد شاهچراغی صبح دوشنبه در دیدار با اعضای هیئت رییسه شورای روابط عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه روابط عمومی مشاوران مدیران هستند، تاکید کرد: روابط عمومی ها باید مردمی باشند و در خدمت مردم تا موفق عمل کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید هم خدمات انجام شده را برای مردم بیان کنند و هم مشکلات مردم را به اطلاع مدیران برسانند، افزود: لازم است آنچه که نظام در خصوص مردم ارائه و خدمت رسانی کرده است به اطلاع عموم مردم برسد و اگر مسئولان به هر دلیل نمی توانند خدمات انجام شده را بازگو نمایند روابط عمومی ها وظیفه دارند که این مهم را به انجام رسانند.

اطلاع رسانی بدون کم و کاست امام جمعه سمنان با بیان اینکه رضایت مردم دارای دو جنبه است نخست آنکه انتظارات و خواسته های مردم را شنیده و به گوش مسئولان رساند و دوم آنکه خدمات نظام و دولت را برای مردم بیان کرد، گفت: در خدمت مردم بودن کار عاشقانه می طلبد و بدون تردید اگر در این کار عشق نباشد، خسته خواهیم شد لیکن به مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی توصیه می کنم که بنا به فرمایش امام صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی مشکلات به دستگاه مربوطه رسالت مهم روابط عمومی ها است

اطلاع رسانی مشکلات به دستگاه مربوطه رسالت مهم روابط عمومی ها است