مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-17ورزشي

مریم هاشمی: والیبال زنان به یک مربی خارجی هم سطح آلکنو نیاز دارد


مربی والیبال می گوید برای آنکه والیبال زنان تغییری اساسی داشته باشد به حضور یک مربی خارجی بزرگ با برنامه ای طولانی مدت نیاز است.

- مربی والیبال می گوید برای آنکه والیبال زنان تغییری اساسی داشته باشد به حضور یک مربی خارجی بزرگ با برنامه ای طولانی مدت نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا شهریور ماه 1400 برگزار می شود و طبق اعلام فریبا محمدیان، نایب رییس زنان فدراسیون ایران قرار است اردوهای ملی از خرداد ماه آغاز شود.

مریم هاشمی، مربی و کارشناس والیبال زنان در مورد فرصت آماده سازی تیم ملی برای حضور در قهرمانی آسیا به ایسنا گفت: فرصت کمی داریم اما خوشبختانه فدراسیون اعلام کرده که اردوهای تیم ملی خرداد برگزار می شود.

این خیلی خوب است چون با توجه به فروکش کردن کرونا مسابقات آسیایی برگزار خواهد شد.

از طرفی بحث آماده سازی بازیکنان مطرح است که از زمان پایان لیگ به صورت انفرادی تمرین می کنند و قطعا برای رسیدن به اوج به آماده سازی طولانی مدت نیاز دارند.

او افزود: سه ماه فرصت تمرین داریم و نمی توان توقع داشت که بعد از این مدت روی سکو برویم یا جایگاه خاصی را در مسابقات بدست بیاوریم اما باید تلاش کنیم تا حداقل یک پله هم که شده، بالاتر برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مریم هاشمی: والیبال زنان به یک مربی خارجی هم سطح آلکنو نیاز دارد

مریم هاشمی: والیبال زنان به یک مربی خارجی هم سطح آلکنو نیاز دارد