موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-17بين الملل

آیا رجوی تحت فشار بایدن حاضر به فعالیت زیر پرچم پهلوی ها شده است؟


آن طور که به نظر می آید رجوی و رهبران گروهک منافقین به خواست تیم جدید کاخ سفید، چراغ خاموش تحت لوای پهلوی ها به زندگی نباتی و اقدامات تروریستی خود ادامه خواهند داد.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ مهرداد سیناپور: آن طور که به نظر می آید رجوی و رهبران گروهک منافقین به خواست تیم جدید کاخ سفید، چراغ خاموش تحت لوای پهلوی ها به زندگی نباتی و اقدامات تروریستی خود ادامه خواهند داد.

 ترامپ رییس جمهوری سابق کاخ سفید با روحیه محاسبه گری و سودانگاری که داشت تمایل زیادی برای پرداخت پول به مخالفان ایران و هزینه کردن در این مسیر نداشت چرا که به اعتقاد وی تنها کاری که در این حوزه میتوانست انجام دهد آن بود که اجازه کارهای احمقانه به دشمنان و مخالفان ایران بدهد.

 ترامپ معتقد بود گروه های اپوزیسیون ایران، دولت سعودی و رژیم اشغالگر قدس به صورت پراکنده توانایی مقابله با ایران را ندارند و باید همه با هم ائتلاف کرده تا شاید بتوانند کاری علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کنند.

به همین علت ترامپ چندین مرتبه سعی کرد تمامی گروه های اپوزیسیون را دور هم جمع کند که مهم ترین برنامه طراحی شده او نشست ورشو بود که بر اساس آن قرار بود در این نشست منافقین، سلطنت طلبان، جمهوری خواهان، کومله، حرکت النضال و بقیه گروهک های معارض و معاند نظام جمهوری اسلامی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا رجوی تحت فشار بایدن حاضر به فعالیت زیر پرچم پهلوی ها شده است؟

آیا رجوی تحت فشار بایدن حاضر به فعالیت زیر پرچم پهلوی ها شده است؟