مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-17ورزشي

محمد جمالی رییس کمیته پیشکسوتان فوتبال هرمزگان شد


با حکم قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال هرمزگان، محمد جمالی از پیشکسوتان فوتبال هرمزگان به عنوان رییس کمیته پیشکسوتان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با حکم قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال هرمزگان،  محمد جمالی از پیشکسوتان فوتبال هرمزگان به عنوان رییس کمیته پیشکسوتان منصوب شد.

  طی مراسمی که با حضور قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال هرمزگان،  اصغر معماری دبیر هیات فوتبال ، حمید رضایی رییس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی،  حسین عطار از پیشکسوتان و مهدی جعفری عضو کمیته فوتبال ساحلی هرمزگان انجام شد ، محمد جمالی حکم ریاست کمیته پیشکسوتان فوتبال هرمزگان را از دستان رییس هیات فوتبال گرفت.

محمد جمالی پس از دریافت این حکم گفت: من چند سالی است که به عنوان مسوول کمیته پیشکسوتان در خدمت پیشکسوتان فوتبال هرمزگان هستم و در این مدت برنامه های زیادی برای پیشکسوتان داشته ایم و تنها در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت ها ما کمتر شده است اما قصد داریم با از بین رفتن این ویروس امسال مسابقات مختلفی تحت عناوین مختلف برای پیشکسوتان داشته باشیم.

  جمالی اظهار داشت: پیشکسوتان فوتبال هرمزگان همیشه دغدغه فوتبال این استان را دارند و روزی که قاسم رنجبریان به عنوان رییس هیات فوتبال انتخاب شد یک روز بعد تعدادی از پیشکسوتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد جمالی رییس کمیته پیشکسوتان فوتبال هرمزگان شد

محمد جمالی رییس کمیته پیشکسوتان فوتبال هرمزگان شد