مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-17سياسي

شورای راهبری پژوهش و آموزش نظام آماری کشور تشکیل می شود


پیرو مصوبه شورای عالی آمار مبنی بر تشکیل شورای راهبری پژوهش و آموزش نظام آماری کشور، آیین نامه این شورا به دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ شد.

- به نقل از مرکز آمار ایران، جواد حسین زاده، پیرو مصوبه شورای عالی آمار مبنی بر تشکیل شورای راهبری پژوهش و آموزش نظام آماری کشور، از ابلاغ آیین نامه این شورا به دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.

دبیر شورای عالی آمار کشور، هدف از تشکیل شورای راهبری پژوهش و آموزش نظام آماری کشور را هدایت و راهبری یکپارچه فعالیت های پژوهشی و آموزشی نظام آماری کشور و فراهم آوردن فضای مشارکت ارکان نظام آماری در اجرا و هماهنگ سازی و نظارت بر برنامه های پژوهش و آموزش منطبق با اسناد بالادستی (به ویژه قانون ملی آمار) و همچنین تعامل با فضای دانشگاهی و جلوگیری از موازی کاری در اجرای فعالیت های پژوهشی و آموزشی و رفع خلأهای موجود در حوزه آمار رسمی اعلام کرد.

وی ضمن اشاره به این نکته که دبیرخانه شورای راهبری پژوهش و آموزش نظام آماری کشور در پژوهشکده آمار قرار خواهد داشت، اعضای این شورا را 11 نفر و شامل رییس مرکز آمار ایران (به عنوان رییس شورا)، رییس پژوهشکده آمار (دبیر شورا)، معاون طرح های آماری و آمارهای ثبتی و معاون اقتصادی و محاسبات ملی مرکز آمار ایران، دو نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای راهبری پژوهش و آموزش نظام آماری کشور تشکیل می شود

شورای راهبری پژوهش و آموزش نظام آماری کشور تشکیل می شود