مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-17فرهنگي

ارسال 619 اثر به جشنوارهٔ سراسری وقف چشمهٔ همیشه جاری


مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین گفت: 619 اثر به دبیرخانهٔ جشنوارهٔ سراسری وقف چشمهٔ همیشه جاری ارسال شده است که 70 درصد هنرمندان با یک اثر، - حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین در رابطه با هفتمین جشنوارهٔ سراسری وقف چشمهٔ همیشه جاری در رشتهٔ خوشنویسی که به همت اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین برگزار شده، اظهار کرد: جشنوارهٔ سراسری وقف چشمهٔ همیشه جاری، یک اتفاق جمعی در راستای ترویج فرهنگ وقف از مسیر هنر و هنرمند است.

وی افزود: خط خوش و خوشنویسی از گذشته مورد توجه همگان بوده است و از قدیم تمدن به وسیلهٔ خط شناخته می شد، امروز نیز امیدواریم با این جشنواره موجب ترویج فرهنگ وقف و ماندگاری و جاودانگی فراتر وقف و خط و خوشنویسی باشیم.

این مسؤول ادامه داد: امیدواریم جدا از برگزاری جشنواره و آشنایی هنرمندان با سنت حسنهٔ وقف، شاهد وقف آثار هنری از جانب هنرمندان نیز باشیم.

مجیدی در ادامه در خصوص آثار رسیده به دبیرخانهٔ جشنواره گفت: 619 اثر به دبیرخانهٔ این جشنواره ارسال شده است که 70 درصد هنرمندان با یک اثر، 20 درصد از هنرمندان با 2 اثر و 10 درصد از هنرمندان با ارسال 2 اثر به بالا در این جشنواره حضور یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 619 اثر به جشنوارهٔ سراسری وقف چشمهٔ همیشه جاری

ارسال 619 اثر به جشنوارهٔ سراسری وقف چشمهٔ همیشه جاری