مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-17فناوري

نقش رسانه های اجتماعی در برابر دموکراسی/ پلتفرم ها تهدیدی برای دولت های بزرگ جهان


پژوهشگاه فضای مجازی با بررسی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی، نقش رسانه های اجتماعی در برابر دموکراسی و کارکرد این شبکه ها را در مقاطع زمانی خاص تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، بی شک پدیده ای که ما در عصر حاضر، رسانه اجتماعی می نامیم، فرزندان عصری هستند، که اینترنت در آن از طریق ساده ترین راه ها، امکان ارتباط افراد با یکدیگر را فراهم کرده است.

با ورود جهان به قرن 21 و آغاز روند ظهور بسترهای تازه چون فیس بوک و توییتر، مفهوم قادر کردن مردم به ارتباط با یکدیگر به صورت آنلاین، توسعه یافت و طیف وسیعی از روش ها برای تحقق این ایده، ابداع شد.

این امر مقدمه ای بر ظهور تهدیدی بزرگ برای دموکراسی غربی شد.

پژوهشگاه فضای مجازی در راستای عمل به وظایف سازمانی خود اقدام به انتشار تحقیقاتی در جهت بررسی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی به منظور آگاهی بخشی در سطح متولیان تصمیم گیر و سطح جامعه کرده است.

در همین راستا و در تحقیقی با عنوان نقش رسانه های اجتماعی در برابر دموکراسی ، به تشریح و کارکرد شبکه های اجتماعی در مقاطع زمانی خاص پرداخته شده است.

در بخشی از این تحقیق آمده است: هرچند رسانه های اجتماعی در حال حاضر، دیگر تازگی روزهای ابتدایی ندارند و حتی دیگر راهی سرگرم کننده برای استفاده از اینترنت به شمار نمی رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه های اجتماعی در برابر دموکراسی/ پلتفرم ها تهدیدی برای دولت های بزرگ جهان

نقش رسانه های اجتماعی در برابر دموکراسی/ پلتفرم ها تهدیدی برای دولت های بزرگ جهان