مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-17اقتصادي

کمک 385 میلیون تومانی خیرین استان فارس در طرح یادگیری محلی


معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس از کمک 385 میلیون تومان خیرین استان فارس در طرح پیوند سواد و زندگی در استان فارس خبر داد.

- ، بهزاد نوروزی چگینی ظهر دوشنبه در وبینار آموزشی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: مهمترین شرح وظایف سوادآموزی شناسایی، احصاء، جذب و آموزش افراد بی سواد و کم سواد می باشد و بر اساس سرشماری سال 1395، نود و هفت درصد مخاطبان سوادآموزی یعنی سنین 10 تا 49 سال از نعمت سواد برخوردار می باشند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: در سال 1399 بیش از 22 هزار نفر جذب فعالیت های سواد آموزی شده اند که بیش از 100 درصد سهمیه مشخص شده از طرف سازمان برای استان فارس تحت پوشش قرار گرفته است.

نوروزی چگینی افزود: یکی از کارهای مهم و مثبتی که هر ساله قبل از شروع فرآیند جذب در حوزه سواد آموزی فارس صورت می گیرد برگزاری جلسات تخصصی با حوزه ابتدایی و مدیران مدارس ابتدایی در راستای شناسایی و جذب افراد و اولیای بی سواد می باشد که این مسئله کمک شایانی به مبحث جذب می نمایند.

وی گفت: برای نظارت بر فرآیند جذب هر دو هفته یکبار آمار جذب هر منطقه و شهرستان در فضای مجازی که مدیران و رؤسای مناطق و شهرستان ها نیز در این گروه های مجازی حضور دارند به اشتراک گذاشته می شود تا رؤسا و مدیران شاهد روند و فرایند جذب سواد آموز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 385 میلیون تومانی خیرین استان فارس در طرح یادگیری محلی

کمک 385 میلیون تومانی خیرین استان فارس در طرح یادگیری محلی