مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-17ورزشي

معرفی اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک 2020 توکیو


نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو صبح امروز و با حضور رییس کمیته ملی المپیک و اعضای کادر در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

- ، پیش از این نشست های کادر سرپرستی که عمدتا به فعالیتهای فنی از جمله ثبت نام اعضای کاروان و نشست های تخصصی با روسای فدراسیونها و کادر فنی رشته های مختلف بود با حضور سرپرست کاروان، رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و مدیر بین الملل کمیته ملی المپیک برگزار می شد اما از صبح امروز با تصمیم دکتر سید نصراله سجادی سرپرست کاروان؛ مسئولین بخش های مختلف کادر سرپرستی معرفی و کار خود را بعنوان اعضای این کادر آغاز کردند.

در نشست ظهر امروز که در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به دعوت سرپرست کاروان در این جلسه حاضر شد و ضمن تاکید چند مورد مهم از جمله همدلی و انسجام در کادر و فعالیتها برای کادر سرپرستی و کاروان اعزامی آرزوی موفقیت کرد.

دکتر صالحی امیری در ابتدای این نشست اظهار داشت: حضور دکتر سجادی و این کادر نسبتا جوان در کنار ایشان باعث ایجاد دلگرمی است و مطمئنا با سخت کوشی و حس مسئولیتی که در تک تک اعضا سراغ دارم دغدغه خاصی در زمینه مسایل اجرایی و فنی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک 2020 توکیو

معرفی اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک 2020 توکیو