مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-17بين الملل

فائوچی: کرونا عمق نژادپرستی در آمریکا را نشان داد


مشاور ارشد امور پزشکی کاخ سفید با اشاره به اینکه افراد رنگین پوست بیشتر از دیگران در آمریکا به خاطر ابتلا به کرونا بستری شده و جانشان را از دست داده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونی فائوچی مشاور ارشد امور پزشکی کاخ سفید گفت، شیوع ویروس کرونا، اثرات غیر قابل انکار نژادپرستی در آمریکا را به نمایش گذاشت.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، فائوچی در کنفرانسی ویدئویی خطاب به دانشجویان آمریکایی گفت: کووید-19 نور روشنی بر نقایص جامعه ما تابید .

این پزشک آمریکایی افزود، با وجود اینکه اوضاع در حال بازگشت به نوعی عادی شدن است، مردم نباید فراموش کنند که ویروس کرونا چگونه افراد رنگین پوست را به شکل غیرمتناسبی بستری و به کام مرگ کشاند.

فائوچی در ادامه گفت، این اختلاف را می توان با مولفه های مختلفی نشان داد که همگی آن ها در نابرابری نژادی عمیق در جامعه آمریکا ریشه دارد.

به گفته او، اقلیت ها در آمریکا از لحاظ آماری با احتمال بالاتری در مشاغل ضروری و در خط مقدم حضور دارند و از این رو به میزان بیشتری در معرض خطر قرار می گیرند.

آن ها با احتمال بالاتری از بیماری های ویروسی رنج می برند زیرا زمینه های بیماری هایی نظیر فشار خون، بیماری ریوی مزمن، دیابت و اضافه وزن را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فائوچی: کرونا عمق نژادپرستی در آمریکا را نشان داد

فائوچی: کرونا عمق نژادپرستی در آمریکا را نشان داد