مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-17اجتماعي

منازل زلزله زدگان تا پیش از فصل سرما بازسازی می شود


مدیر کل مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: جلسه ای برای برنامه ریزی جهت کمک به زلزله زدگان گذاشته خواهد شد تا بتوان پیش از شروع فصل سرما بازسازی مسکن در این مناطق را انجام گیرد.

- جواد نظری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: پس از اعزام و حضور در شهرستان جاجرم، خسارات مشخص شده که بیشتر این خسارات در روستاها بوده و میزان آن تاکنون شامل ترَک دیوار، تخریب دامداری و تلف شدن 5 رأس گوسفند است.

وی گفت:در شهرستان گرمه و دهستان های بالادست مانند قزلحصار، شورا و دیگر روستاها  که جلسه میدانی ستاد بحران نیز در آنجا برگزار و توزیع چادر و جیره غذایی توسط جمعیت هلال احمر انجام شد.

مدیرکل اداره مدیریت بحران خراسان شمالی تصریح کرد: حدود 35 واحد مسکونی خسارت دیده است که احتمال افزایش آن نیز وجود دارد.

نظری با اشاره به دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مبنی بر ورود بنیاد مسکن به مسئله بازسازی منازل تخریب شده، افزود: در ادامه، جلسه برای برنامه ریزی جهت کمک به زلزله زدگان گذاشته خواهد شد تا بتوان پیش از شروع فصل سرما بازسازی مسکن در این منطقه را انجام داد.

وی بابیان اینکه تا الآن فقط یک مصدوم ناشی از زلزله داشته ایم که به بیمارستان جاجرم منتقل شده است،گفت: برخی عزیزان نیز به خاطر جنبه روانی و ترسی که داشته اند و یا به دلیل دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل زلزله زدگان تا پیش از فصل سرما بازسازی می شود

منازل زلزله زدگان تا پیش از فصل سرما بازسازی می شود