مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-17اجتماعي

گذراندن پیش دبستانی، شرط ثبت نام کلاس اولی ها در مدارس مازندران


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران ارائه گواهینامه گذراندن دوره پیش دبستانی را یکی از شروط ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، بهروز منصورکیایی از آغاز توزیع گواهینامه یکپارچه گذراندن دوره پیش از دبستان در استان خبر داد و افزود : دوره پیش از دبستان یک دوره رسمی است و گذراندن آن برای همه دانش آموزان و نوآموزان الزامی است.

وی گفت : دوره دبستان، دوره ای حاکمیتی است و گذراندن این دوره امری ضروری و مهم و نقش آفرین در آینده تحصیلی دانش آموزان است و آموزش مهارت های پایه و پیش نیازهای آموزش در پایه های بالاتر، تقویت مهارت های اجتماعی و توانمندی های نوآموزان و به دست آوردن شناخت دقیق از ویژگی های نوآموزان از جمله اهداف گذراندن دوره پیش از دبستان می باشد.

منصورکیایی افزود : همه کسانی که دوره یک ساله پیش از دبستان را در مراکز دوره گذراندند گواهینامه یکپارچه پایان دوره به صورت استانی دریافت خواهند کرد که این گواهینامه ملاک برای ثبت نام در پایه اول ابتدایی خواهد بود.

وی با اشاره به این اقدامات صورت گرفته در سال جاری در زمینه آموزش و پیش دبستانی، افزود: در سال تحصیلی جاری به ابتکار مقام عالی وزارت در قالب طرح پیش دبستانی مجازی رایگان تمامی تلاش ها صورت گرفت تا همه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذراندن پیش دبستانی، شرط ثبت نام کلاس اولی ها در مدارس مازندران

گذراندن پیش دبستانی، شرط ثبت نام کلاس اولی ها در مدارس مازندران