مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-17سياسي

رگ حیات اسراییل جریان سازشی است که مردان میدان مقاومت را تحقیر می کند


حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه جریان سازش کار در کشور ما هم فعال است گفت: وقتی در کشور ما با این همه سابقه مقاومت، جریان سازش سربلند می کند و مردان میدان مقاومت را تحقیر می کند از دیگران چه انتظاری دارید؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس جمعی از طلاب و روحانیون حوزه های علمیه تهران با تجمع در مدرسه علمیه مروی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و حملات این رژیم کودک کش به غزه را محکوم کردند.

در ایران می توانیم کاری برای فلسطینیان کنیم که خود آنها نمی توانند در غزه انجام دهند در این مراسم حجت الاسلام علیرضا پناهیان طی سخنانی با طرح سؤالی مبنی بر اینکه ما در این فاصله مکانی با فلسطین به جز تظاهرات و شعار کاری نمی توانیم برای فلسطینیان انجام دهیم گفت: ما در کشورمان می توانیم برای فلسطینیان کارهایی انجام دهیم که شاید خود آنها نتوانند این کارها را انجام دهند و آن این است که باید رگ حیات و عامل بقای قدرت پوشالی صهیونیست ها را قطع کنیم.

بقای حیات صهیونیست ها سازشکارانی مثل یاسر عرفات هستند وی ادامه داد: بقای حیات صهیونیست ها اسلحه نیست، ثروت نیست و حتی مکتب انحرافی و ابزار فرهنگی و رسانه ای مثل هالیوود هم نیست، بلکه بقای حیات آنها افراد سازشکاری هستند که در منطقه و در کشور ما پراکنده هستند افراد ضعیفی مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگ حیات اسراییل جریان سازشی است که مردان میدان مقاومت را تحقیر می کند

رگ حیات اسراییل جریان سازشی است که مردان میدان مقاومت را تحقیر می کند