مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-17اجتماعي

علی امام: بهره برداری از چند پروژه مترو طی دو ماه آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام مدیرعامل شرکت مترو در این رابطه گفت: طی 2 ماه آینده، ان شاءا… ایستگاه های باقرخان در خط 7 و شهرک آزمایش در خط 6 را به بهره برداری خواهیم رساند که با افتتاح این 2 ایستگاه، - مدیرعامل مترو گفت: طی 2 ماه آینده ایستگاه های باقرخان در خط 7 و شهرک آزمایش در خط 6 را به بهره برداری خواهیم رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام مدیرعامل شرکت مترو در این رابطه گفت: طی 2 ماه آینده، ان شاءا… ایستگاه های باقرخان در خط 7 و شهرک آزمایش در خط 6 را به بهره برداری خواهیم رساند که با افتتاح این 2 ایستگاه، شمار ایستگاه های تکمیل شده در دوره کنونی مدیریت شهری به عدد 30 و در کل تعداد ایستگاه های شبکه خطوط هفتگانه به عدد 141 خواهد رسید.

تمام تلاش دست اندرکاران امر این است که تا پایان این دوره مدیریت شهری غیر از ایستگاه های ذکر شده، دو ایستگاه دیگر در خطوط 6 و 7 به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه صحبت های خود، به آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط 4 اشاره کرد و افزود: در تیرماه و با مهیا شدن مقدمات کار، امکان شروع فعالیت های مربوط به بخش توسعه شرقی خط 4 که مورد توجه و تأکید شهردار تهران نیز است، وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی امام: بهره برداری از چند پروژه مترو طی دو ماه آینده

علی امام: بهره برداری از چند پروژه مترو طی دو ماه آینده