مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-17سياسي

استمداد مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از استاندار و نمایندگان مجلس


مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از استاندار و نمایندگان مجلس استان برای اجرای یک پروژه مهم استمداد طلبید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از استاندار و نمایندگان مجلس استان برای اجرای یک پروژه مهم استمداد طلبید.

سید محمدهادی امیری به همراه سید داود موسوی منش مسئول روابط عمومی این شرکت به مناسبت 27 اردیبهشت بعنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: نامگذاری روز 27 اردیبهشت بعنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت و جایگاه والای مخابرات و ارتباطات است.

خدمات ارزشمند و پوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و شرکت مخابرات ایران که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات در سال گذشته خدمات خوبی را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه کرده است، اظهارکرد: این استان نیاز زیرساخت قوی دارد که باید در این زمینه کار کنیم و در برنامه کاری ما قرار دارد و تمام تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت قوی در استان بکار گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمداد مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از استاندار و نمایندگان مجلس

استمداد مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از استاندار و نمایندگان مجلس