مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-17دانش

روابط عمومی باید پل باشند نه دیوار


مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز گفت: روابط عمومی باید صدای مردم و ارباب رجوع باشد، به خصوص در سازمان های دولتی و شرکت هایی که مردم محور است و خدمات عمومی  به مردم ارائه می دهند.

- ایسنا/فارس مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز گفت: روابط عمومی باید صدای مردم و ارباب رجوع باشد، به خصوص در سازمان های دولتی و شرکت هایی که مردم محور است و خدمات عمومی  به مردم ارائه می دهند.

حمید کریمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: فعالان حوزه روابط عمومی باید به دنبال ارتباطات و روابط مثبت باشند و برای داشتن عملکردی مطلوب تر و بهبود وضعیت سازمانی، روابط عمومی باید پل باشد نه دیوار.

وی افزود: روابط عمومی در درون سازمان باید شادابی پرسنل را دنبال کرده و بیرون از سازمان، در راستای معرفی بهتر، ارتقاء کارآمدی، انتقال دقیق اطلاعات و عملکردها و جمع آوری دیدگاه ها و بازخوردهای مخاطب به سازمان باشد و برای حصول این نتیجه داشتن نیروی متخصص، الزامیست بنابراین مسئول و کارشناس روابط عمومی که متخصص نیست، مطالعه ندارد، آموزش ندیده و به دنبال آموزش نیست، قادر به تحقق اهداف مد نظر هم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی باید پل باشند نه دیوار

روابط عمومی باید پل باشند نه دیوار