روابط عمومی باید پل باشند نه دیوارمدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز گفت: روابط عمومی باید صدای مردم و ارباب رجوع باشد، به خصوص در سازمان های دولتی و شرکت هایی که مردم محور است و خدمات عمومی به مردم ارائه می دهند. - ایسنا/فارس مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز گفت: روابط عمومی باید صدای مردم و ارباب رجوع باشد، به خصوص در سازمان های دولتی و شرکت هایی که مردم محور است و خدمات عمومی به مردم ارائه می دهند. حمید کریمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: فعالان حوزه روابط عمومی باید به دنبال ارتباطات و روابط مثبت باشند و برای داشتن عملکردی مطلوب تر و بهبود وضعیت سازمانی، روابط عمومی باید پل باشد نه دیوار. وی افزود: روابط عمومی در درون سازمان باید شادابی پرسنل را دنبال کرده و بیرون از سازمان، در راستای معرفی بهتر، ارتقاء کارآمدی، انتقال دقیق اطلاعات و عملکردها و جمع آوری دیدگاه ها و بازخوردهای مخاطب به سازمان باشد و برای حصول این نتیجه داشتن نیروی متخصص، الزامیست بنابراین مسئول و کارشناس روابط عمومی که متخصص نیست، مطالعه ندارد، آموزش ندیده و به دنبال آموزش نیست، قادر به تحقق اهداف مد نظر هم نیست. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |