مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-17حوادث

کشف 645 کیلو موادمخدر در 72 ساعت/ 150 معتاد متجاهر در غرب تهران جمع آوری شدند


فرمانده انتظامی غرب استان تهران، از کشف 645 کیلوگرم انواع موادمخدر در 72 ساعت گذشته خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه موادمخدر 150 نفر معتاد متجاهر را از شهرستان های غرب استان تهران جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، در 72 ساعت گذشته توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، در 6 شهرستان تابعه اجرا شد.

وی گفت: در اجرای این طرح 645 کیلوگرم انواع موادمخدر که به شکل خرد عرضه می شد را در شهرستان های غرب استان تهران کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در این مدت ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، 490 نفر خرده فروش، حمل کننده و توزیع کننده و 17 قاچاقچی عمده موادمخدر که از شهرهای مختلف در حال انتقال موادمخدر بودند را دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دادند.

ظهیری تصریح کرد: با توجه به اینکه جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان دغدغه اصلی مردم و مسؤولان است، ماموران پلیس مبارزه موادمخدر در این خصوص 150 نفر معتاد متجاهر را از شهرستان های غرب استان تهران جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 645 کیلو موادمخدر در 72 ساعت/ 150 معتاد متجاهر در غرب تهران جمع آوری شدند

کشف 645 کیلو موادمخدر در 72 ساعت/ 150 معتاد متجاهر در غرب تهران جمع آوری شدند