مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-17اجتماعي

پیش ثبت نام مدارس غیردولتی با نرخ شهریه مصوب سال تحصیلی جاری


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ مصوبه قطعی و لازم الاجرای یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری ، برنامه ریزی و نظارت مرکزی با موضوع چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی جهت اجرا به استان ها خبر داد.

- رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ مصوبه قطعی و لازم الاجرای یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری ، برنامه ریزی و نظارت مرکزی با موضوع " چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی" جهت اجرا به استان ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریار فولادوند در این باره گفت: این مصوبه با موضوع چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی طی بخشنامه شماره 159 جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

وی افزود: پیش ثبت نام باید با انعقاد قرارداد بین مدیریت مدرسه و اولیاء دانش آموزان صورت پذیرد.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره مبنای توافقات مالی در پیش ثبت نام گفت: تا زمان ابلاغ شهریه سال آتی، توافقات مالی میان اولیا و موسس باید بر اساس شهریه مصوب سال تحصیلی جاری مدارس باشد.

فولادوند اضافه کرد: در صورت انصراف اولیاء دانش آموزان از پیش ثبت نام تا قبل از ابلاغ شیوه نامه ثبت نام به تفکیک دوره تحصیلی، تمام وجوه و اسناد دریافتی به اولیاء مسترد خواهد شد و پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام مدارس غیردولتی با نرخ شهریه مصوب سال تحصیلی جاری

پیش ثبت نام مدارس غیردولتی با نرخ شهریه مصوب سال تحصیلی جاری