مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-17سياسي

چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی


مصوبه قطعی و لازم الاجرای یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری ، برنامه ریزی و نظارت مرکزی با موضوع «چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی» جهت اجرا به استان ها ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، شهریار فولادوند معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی از مصوبه قطعی و لازم الاجرای یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی خبر داد و اظهار کرد: این مصوبه با موضوع چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی طی بخشنامه شماره 159 جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

وی به شرایط ذکر شده در این مصوبه پرداخت و بیان کرد: پیش ثبت نام باید با انعقاد قرارداد بین مدیریت مدرسه و اولیای دانش آموزان صورت پذیرد.

فولادوند در مورد مبنای توافقات مالی در پیش ثبت نام گفت: تا ابلاغ شهریه سال آتی، توافقات مالی در روابط طرفین باید بر اساس شهریه مصوب سال تحصیلی جاری مدارس باشد.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی تصریح کرد: در صورت انصراف اولیای دانش آموزان از پیش ثبت نام تا قبل از ابلاغ شیوه نامه ثبت نام به تفکیک دوره تحصیلی، تمام وجوه و اسناد دریافتی به اولیا مسترد خواهد شد و پس از آن مشمول مصوبه جلسه 337 شورای نظارت مرکزی مورخه 26 بهمن 1379 خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی

چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی