مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-17سياسي

نمکی: رعایت پروتکل های بهداشتی در آستان قدس رضوی موجب دلگرمی ما است


بارها گفته ام که آستان قدس رضوی همواره یکی از مکان هایی بوده که در دوره مدیریت کرونا موجب دلخوشی و دلگرمی ما در رعایت دستورالعمل های بهداشتی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش با حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) ضمن زیارت این آستان نورانی با حجت الاسلام احمد مروی تولید آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام احمد مروی امروز دوشنبه 27 اردیبهشت در دیدار وزیر و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با حضور استاندار خراسان رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت را گرامیداشت و اظهار کرد: یاد و نام پزشکان و پرستارانی که در دفاع از سلامت جامعه جان خود را نثار کردند، در تاریخ این کشور ماندگار و هیچگاه ایثارگری های جامعه پزشکی و پرستاری کشور از ذهن و خاطره مردم پاک نمی شود.

وی افزود: وزیر محترم بهداشت، مسئولان و کارکنان این وزارتخانه و کلیه کادر پزشکی و درمان کشور حدود 17 ماه شرایط بحرانی و بسیار سخت و پیچیده ای را که همه مردم کشور با پدیده ای خطرناک و عجیب روبرو بودند را بسیار خوب مدیریت و پشت سر گذاشتند، آن هم در شرایطی که کشور با تحریم های ظالمانه و غیر انسانی دشمنان رو به رو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمکی: رعایت پروتکل های بهداشتی در آستان قدس رضوی موجب دلگرمی ما است

نمکی: رعایت پروتکل های بهداشتی در آستان قدس رضوی موجب دلگرمی ما است