مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 18:102021-05-17سياسي

انتظار 2ساله تصویب لایحه ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری کرمانشاه


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه از انتظار 2ساله تصویب لایحه ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری کرمانشاه خبر داد.

- ، امید کریمی اظهار کرد: حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه در طول 2 سال گذشته و بنا بر دستور شهردار، برنامه ریزی های لازم را برای تأمین امنیت شغلی پرسنل شهرداری هدف گذاری کرد.

وی افزود: بر این اساس و در راستای ساماندهی حوزه سرمایه انسانی و نیروهای شرکتی و روزمزد شهرداری کرمانشاه، طرح تأسیس مؤسسه پویندگان دیار زاگرس و اساسنامه آن تهیه و طی نامه هایی برای بررسی و تصویب لایحه متن اساسنامه این مؤسسه از طریق اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه پیگیری شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با گذشت حدوداً 2 سال این لایحه هیچ گاه در صحن شورای اسلامی شهر کرمانشاه مطرح نشد.

کریمی با بیان اینکه در گیر و دار کمیسیون های شورای اسلامی شهر کرمانشاه بارها لایحه اساسنامه مؤسسه از دستور کار جلسات شورا خارج و همچنان این لایحه به صورت مسکوت در شورای شهر باقی ماند، گفت: در طول 2 ماه گذشته با راهنمایی های شهردار کرمانشاه تمامی سهام شرکت نوین به شهرداری کرمانشاه واگذار و با تشکیل هیأت مدیره جدید و تصمیمات اخذ شده گام های مهمی در راستای ساماندهی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 2ساله تصویب لایحه ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری کرمانشاه

انتظار 2ساله تصویب لایحه ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری کرمانشاه