مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 19:052021-05-17اقتصادي

خوزستانی ها 19 میلیارد تومان فطریه پرداخت کردند


امسال 19 میلیارد تومان فطریه توسط مردم این استان برای رفع مشکل نیازمندان به کمیته امداد پرداخت شده است - ، جمال شیبه عصر دوشنبه در گفتگویی رسانه ای درباره جزییات این خبر اظهار کرد: بر اساس اعلام شورای زکات، مردم خوزستانی تاکنون در عید فطر امسال 19 میلیارد تومان فطریه و کفاره خود را با نیت رفع بخشی از مشکل نیازمندان و محرومان به پایگاه های این نهاد پرداخت کردند.

وی تشریح کرد: از مجموع مبالغ پرداخت شده، 15 میلیارد تومان فطریه عام، دو میلیارد تومان فطریه سادات، یک میلیارد تومان غیر عمد و یک میلیارد تومان عمد کفارات بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان تأکید کرد: وجوه جمع آوری شده هر منطقه در روزهای عید و با همکاری هیئت امنای مساجد و بلافاصله میان افراد شناسایی شده و واجد شرایط، با اولویت زنان سرپرست خانوار، بیماران صعب العلاج و سالمندان توزیع شد.

شیبه یادآور شد: سال گذشته 11 میلیارد تومان زکات فطریه در پایگاه های کمیته امداد در خوزستان جمع آوری و به حساب افراد تحت حمایت واریز شد که نسبت به امسال 50 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان خبر داد: امسال یک هزار و 180 پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در دفاتر امداد مراکز نیکوکاری و مساجد سراسر استان برای جمع آوری فطریه تدارک دیده شد؛ همچنین از پایگاه های اینترنتی نیز زکات فط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستانی ها 19 میلیارد تومان فطریه پرداخت کردند

خوزستانی ها 19 میلیارد تومان فطریه پرداخت کردند