مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-17فرهنگي

گرامیداشت دویست و هشتاد و هشتمین سالروز تولد مختومقلی فراغی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: آیین گرامیداشت دویست و هشتاد و هشتمین سالروز تولد مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن در آرامگاهش در آق توقای شهرستان مراوه تپه برگزار می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: آیین گرامیداشت دویست و هشتاد و هشتمین سالروز تولد مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن در آرامگاهش در آق توقای شهرستان مراوه تپه برگزار می شود.

عادله کشمیری اظهار کرد: امسال به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، جمعی از فعالان فرهنگی و نمایندگان تشکل های مردمی ترکمن و بنیاد علوی، از تاریخ 25 اردیبهشت ماه مجموعه برنامه هایی در قالب شعرخوانی و سخنرانی در بستر مجازی به بهانه دویست و هشتاد و هشتمین سالروز تولد مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن در پنج شهرستان کلاله، بندر ترکمن، گنبدکاووس، آق قلا و مراوه تپه در استان گلستان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه عمده برنامه ها با توجه به شرایط ویژه کرونایی به صورت مجازی است، افزود: آنادردی عنصری، عطانظر برزین، عید محمد اونق و عبدالرحمان اونق به عنوان سخنران و موسی قزلجه، فریده مختم نژاد، قمرالدین سیدی، نوریاغدی زیارتی، بای محمد قلیچی، عبدالستار سوقی، محمد شیرمحمدلی، آمنه طریک، احمد نیازی و ابراهیم پورقاز در این بازه زمانی در فضای مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت دویست و هشتاد و هشتمین سالروز تولد مختومقلی فراغی

گرامیداشت دویست و هشتاد و هشتمین سالروز تولد مختومقلی فراغی