مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-18اقتصادي

قم در رتبه پنجم بیشترین رهگیری های کرونایی در طرح شهید سلیمانی


رییس مرکز بهداشت استان قم از اختصاص رتبه پنجم به استان در بین استان های کشور در طرح شهید سلیمانی و بر اساس رهگیری های کرونایی خبر داد.

- سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اجرای گام پنجم طرح محله محور شهید سلیمانی در استان اظهار کرد: در هفته اخیر حدود 11 هزار مورد رهگیری در استان به انجام رسیده و 99 درصد از این افراد نمونه گیری شده اند.

وی با بیان این که تعداد بازرسی های بخش سلامت در هفته اخیر 3 هزار و 166 مورد بوده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این نظارت ها روند افزایشی مشاهده می شود.

رییس مرکز بهداشت استان قم همچنین از نیروهای فعال هلال احمر و بسیج در طرح شهید سلیمانی خواست تا با فعالیت بیشتر نسبت به افزایش روند نظارت ها و بازرسی های کرونایی اقدام کنند.

محبی ادامه داد: یکی از مهم ترین اهداف اجرای طرح شهید سلیمانی، کاهش تردد افراد کرونامثبت در سطح شهرها و استان هاست.

وی با تصریح بر این که همه دستگاه های اجرایی باید نتیجه تست رپید یا سریع کرونا را به عنوان تست قطعی قبول کنند اذعان کرد: متأسفانه برخی از دستگاه های اجرایی پس از نتیجه مثبت در تست رپید کارکنان خود، آنان را برای اطمینان نهایی به انجام تست PCR ارجاع می دهند که همین امر با توجه به زمان 72 ساعته در پاسخ به تست PCR سبب افزایش تردد افراد مشکوک کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در رتبه پنجم بیشترین رهگیری های کرونایی در طرح شهید سلیمانی

قم در رتبه پنجم بیشترین رهگیری های کرونایی در طرح شهید سلیمانی