مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-18ورزشي

اضافه وزن و کم تحرکی در بین نمایندگان مجلس بیداد می کند


نماینده مردم ماسال، رضوانشهر و تالش در مجلس با بیان این که در بین نمایندگان هم اضافه وزن و کم تحرکی وجود دارد گفت: اگر می خواهیم اتفاق مثبتی رخ دهد باید ورزش را از خودمان شروع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن محمدیاری با حضور در فدراسیون ورزشهای همگانی ضمن دیدار با افشین ملایی رییس و محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ابراز امیدواری کرد با توجه بیشتر نمایندگان مجلس به ورزش همگانی، سلامت مردم بیشتر از گذشته در اولویت برنامه ها قرار بگیرد.

نماینده ماسال، رضوانشهر و تالش در مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن آخرین وضعیت ورزش همگانی در کشور و سلامت مردم ایران گفت: قطعا سلامت مردم باید به یکی از دغدغه های اصلی نمایندگان مجلس تبدیل شود.

متاسفانه در حال حاضر این اتفاق رخ نمی دهد و حداقل در یکسال اخیر ندیدم نماینده ای در نطق پیش یا پس از دستور و یا در تذاکراتش به این موضوع مهم و تامین بستر لازم برای ورزش کردن مردم ایران اشاره کند.

محمدیاری با ابراز نگرانی از تامین سلامت مردم کشور در آینده گفت: آماری که آقای ملایی رییس فدراسیون در مورد میزان چاقی و کم تحرکی بین دانش آموزان و اقشار مختلف ارائه دادند برای بنده یک تلگنر بود که از این به بعد در نطق های خودم در مجلس به ورزش همگانی اشاره کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه وزن و کم تحرکی در بین نمایندگان مجلس بیداد می کند

اضافه وزن و کم تحرکی در بین نمایندگان مجلس بیداد می کند