مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-18سياسي

فعال بودن بیش از 800 تشکل کارگری و کارفرمایی در مازندران


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از فعال بودن بیش از 800 تشکل کارگری و کارفرمایی در این استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از فعال بودن بیش از 800 تشکل کارگری و کارفرمایی در این استان خبر داد.

کامران اصغری در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران که با حضور مدیران اعضای شورای هماهنگی استان به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: با توجه به شعار سال باید توجه به تولید و برنامه های اشتغال و کارآفرینی در دستور کار ویژه دستگاه ها باشد و ضمن برداشته شدن موانع تولید پشتیبانی های ویژه ای صورت گیرد.

وی از فعال بودن بیش از 800 تشکل کارگری و کارفرمایی در مازندران خبر داد و افزود: تعامل ویژه با تشکل ها سبب پیشگیری از بسیاری از مشکلات در واحدهای تولیدی شده و شاهد کمترین تحسن و تنش کارگری بودیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه مازندران سهم بسزای در بحث تولید در سه حوزه کشاورزی، خدمات و صنعت دارد بیان کرد: در راستای توجه به سلامت کارگران نیز 17 هزار درخواست بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور دریافت کردیم و همکاری خوبی با تامین اجتماعی در این زمینه داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن بیش از 800 تشکل کارگری و کارفرمایی در مازندران

فعال بودن بیش از 800 تشکل کارگری و کارفرمایی در مازندران