مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-18ورزشي

سقوط خانه صنعت کرمانشاه با چاشنی تلخ شکستی سنگین


تیم خانه صنعت کرمانشاه در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال با قبول یک شکست سنگین به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

- ایسنا/کرمانشاه تیم خانه صنعت کرمانشاه در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال با قبول یک شکست سنگین به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

در گروه سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال دیدار بین تیم های خانه صنعت کرمانشاه و عقاب نیروی هوایی تبریز در شهر تبریز برگزار شد و نماینده کرمانشاه با قبول شکست سنگین 7 بر صفر وداع تلخی با این لیگ داشت.

حسین همتیان سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به عملکرد ضعیف بازیکنانش در این دیدار، اظهارکرد: نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و علیرغم اینکه برابر حریفی بسیار قدرتمند و متمول قرار گرفته بودیم، اما عملکرد بدی نداشتیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در نیمه دوم یکی از نقاط ضعف تیم ما که در تمام طول فصل مشهود بود، بازهم بروز کرد و ضعف شدید بدنی بازیکنان این بار هم مانند بسیای از بازی های گذشته خود را در نیمه دوم نشان داد و باعث شد نتوانیم در نیمه دوم خوب ظاهر شویم.

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه تاکید کرد: علاوه بر این، نقش داوری هم در رقم خوردن شکست سنگین 7 بر صفر برای تیم ما تاثیر گذار بود، چراکه تمامی داوران و حتی ناظر مسابقات هم ترک زبان بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط خانه صنعت کرمانشاه با چاشنی تلخ شکستی سنگین

سقوط خانه صنعت کرمانشاه با چاشنی تلخ شکستی سنگین