مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-18اقتصادي

جمع آوری220 میلیون تومان زکات فطره توسط بهزیستی استان زنجان


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از جمع آوری بیش از 220 میلیون تومان زکات فطره توسط بهزیستی استان زنجان خبر داد.

- ، محمد محمدی قیداری از جمع آوری بیش از 220 میلیون تومان زکات فطره از 59 صندوق ثابت، 34 صندوق سیار و حدود 10 موسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کردند در روز عید فطر خبر داد.

وی اظهار کرد: همزمان با پویش ایران همدل در ماه ضیافت الهی بیش از یک میلیارد تومان به صورت نقدی و دو هزار و 100 بسته های معیشتی توسط موسسات خیریه و مراکز دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی جمع آوری و در بین خانواده های دارای معلول، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و خیابان بهزیستی توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: خیرین شهرستان زنجان توانستند با اهدا بیش از 140 میلیون تومان بیشترین حمایت را از مددجویان بهزیستی داشته باشند و این در حالی است که در برگزاری پویش پازل همدلی جهت یاری دانش آموزان نیازمند، خیرین ادب دوست شهرستان زنجان قدمی بزرگ در حمایت از کودکان و ادامه تحصیل تحت پوششن بهزیستی برداشتند.

محمدی قیداری با اشاره به برگزاری پویش همدلی در ماه مبارک رمضان افزود: در این پویش، خیرین با تهیه تعداد بیش از 2 هزار و 100 بسته ی معیشتی و نزدیک به یک هزار بسته بهداشتی میان جامعه هدف بهزیستی در این نیت خیر سهیم شدند و کمک های غیر نقدی از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری220 میلیون تومان زکات فطره توسط بهزیستی استان زنجان

جمع آوری220 میلیون تومان زکات فطره توسط بهزیستی استان زنجان