مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-18اقتصادي

اختصاص 34.5 میلیارد اعتبار به موزه منطقه ای غرب کشور در سال جاری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از اختصاص 34 میلیارد و 500 هزار تومان اعتبار به موزه منطقه ای غرب کشور در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از اختصاص 34 میلیارد و 500 هزار تومان اعتبار به موزه منطقه ای غرب کشور در سال جاری خبر داد.

علی مالمیر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اختصاص این اعتبار در نوع خود بی نظیر است، افزود: اگرچه این پروژه از سال 85 آغاز شده اما قسمت مهم و غالب کار در سال های اخیر انجام شده و روند آن به سرعت در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه اسکلت ساختمان بتنی موزه در مرحله پایانی است، تصریح کرد: امیدواریم این مرحله امسال به اتمام برسد و با مرحله بعدی اعتبار، معماری داخلی و تجهیزات موزه انجام خواهد شد.

مالمیر مطرح کرد: با توجه به افزایش نرخ مصالح در دو سه سال قبل که پنج یا شش برابر شده، قیمت و برآورد اعتبارات مورد نیار نیز به همین نسبت افزایش پیدا کرده است همچنین اگر پروژه با این شتاب پیش برود به زودی شاهد اتمام آن خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه معماری داخلی و تجهیزات آن حدود 20 میلیارد اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: تاکنون حدود نیمی از پروژه موزه منطقه ای غرب کشور پیشرفت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 34.5 میلیارد اعتبار به موزه منطقه ای غرب کشور در سال جاری

اختصاص 34.5 میلیارد اعتبار به موزه منطقه ای غرب کشور در سال جاری