مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-18اجتماعي

سامانه دانش آموزی/ آموزش ثبت نام در سناد


سامانه سناد برای تمام مقاطع تحصیلی کاربرد دارد و برای هر یک از دانش آموزان بر اساس مقطع تحصیلی آنها ، یکی از سامانه های سناد پیش دبستانی ، سناد ابتدایی ، - سناد متوسطه اول و سناد متوسطه دوم راه اندازی شده است.

ثبت نام دانش آموز جدید در سناد یکی از امکاناتی است که توسط سامانه مذکور برای مدیران مدارس فراهم شده است و مدیران مدارس موظف هستند که با ثبت مشخصات تمام دانش آموزان مدرسه خود در سامانه سناد ، اطلاعات آنها در دسترس آموزش و پرورش قرار دهند.

سامانه سناد برای تمام مقاطع تحصیلی کاربرد دارد و برای هر یک از دانش آموزان بر اساس مقطع تحصیلی آنها ، یکی از سامانه های سناد پیش دبستانی ، سناد ابتدایی ، سناد متوسطه اول و سناد متوسطه دوم راه اندازی شده است.

روش ثبت سناد دانش آموزان در سامانه سناد 1 - ورود به سامانه سناد مدرسه خود با کد و پسورد 2- در صفحه اصلی سناد کادر سبز رنگی با نام (ثبت نام سال تحصی)ایجاد شده است با کلیک کردن رو کادر شما را به صفحه جدیدی هدایت می کند.

3- جهت ورود به صفحه جدید کد مدرسه و کد ملی مدیر و همچنین پسورد سناد الزامی است.

ورود به سامانه سناد مدرسه خود با کد و پسورد 1- در صفحه اصلی سناد کادر سبز رنگی با نام (ثبت نام سال تحصی)ایجاد شده است با کلیک کردن رو کادر شما را به صفحه جدیدی هدایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه دانش آموزی/ آموزش ثبت نام در سناد

سامانه دانش آموزی/ آموزش ثبت نام در سناد