مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-18فرهنگي

برگزاری بزرگداشت ارد عطارپور و رضا تیموری در جشنواره «یادگار»


در جشنواره میراث فرهنگی «یادگار» بزرگداشت و مرور آثار ارد عطارپور و رضا تیموری 2 هنرمند پیشکسوت سینمای مستند کشور برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی جشنواره یادگار ، مراسم بزرگداشت و مرور آثار ارد عطارپور تهیه کننده و کارگردان و رضا تیموری فیلمبردار سینمای مستند کشور به پاس سال ها تلاش در این عرصه سینمایی در جشنواره میراث فرهنگی یادگار برگزار و از مقام آنها تجلیل خواهد شد.

ارد عطارپور متولد 1341 در تهران آثار متعددی در حوزه تاریخ و باستان شناسی کارگردانی کرده است که از آن میان می توان از تاریخ تجارت ، عاشورا در ابیانه ، ساحل خرچنگ ها ، پرنیان ، از شمس تا شمس ، خلیج فارس ، صد و یک سال بلدیه ، پرسپولیس - شیکاگو و رویای سیاه را نام برد.

علاوه بر آن ارد عطارپور به عنوان تهیه کننده نیز آثار دیگری با موضوع تاریخ و باستان شناسی مانند منم داریوش ، داستان چند هزار ساله یک شهر ، کاخ گلستان ، غرقاب ، ایران در اعلان ، خانه ام روی تپه هست ، تا انتهای تیره بهار ، میدان بی حصار و … را در کارنامه خود دارد.

عطارپور جوایز زیادی را در طی سال های متمادی فعالیتش از جشنواره ای معتبری همچون کراکو، گوانگ ژو، فجر، سینماحقیقت، خانه سینما، یادگار، کیش و … دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگداشت ارد عطارپور و رضا تیموری در جشنواره «یادگار»

برگزاری بزرگداشت ارد عطارپور و رضا تیموری در جشنواره «یادگار»