مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-18پزشكي

وعده واکسیناسیون همه دانشجویان و چند نکته


معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت از «واکسیناسیون تمامی دانشجویان شاغل به تحصیل در زیرمجموعه دو حوزه وزارت بهداشت و علوم تا اواخر شهریورماه» خبر داده است.

- معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت از واکسیناسیون تمامی دانشجویان شاغل به تحصیل در زیرمجموعه دو حوزه وزارت بهداشت و علوم تا اواخر شهریورماه خبر داده است.

دکتر سیماسادات لاری که این روزها به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت نیز با اعلام اخبار مرتبط با آمار مبتلایان و درگذشتگان ناشی از بیماری کووید 19 چهره ای شناخته شده است، همچنین گفته که تا کنون، حدود 80 درصد از دانشجویان علوم پزشکی که بر بالین بیماران حاضر می شوند، واکسینه شده اند.

او در به آنها پرداخته شده، سر و کله زده و فرسوده شده اند، می تواند خبر مسرت بخشی باشد.

اما در این میان چند پرسش مهم مطرح می شود که بدون داشتن پاسخ دقیق آنها، در عین احترام به دغدغه و تلاش مسئولان، نمی توان به تحقق وعده یادشده امیدوار بود و لبخند حاکی از مسرت شنیدن این خبر هم روی لب ها می ماسد.

برخی از این پرسش ها را با هم مرور می کنیم: یکم: در خبر یادشده، معاون وزیر بهداشت در ابتدای سخناش از واکسیناسیون دانشجویان زیرمجموعه هر دو وزاتخانه بهداشت و علوم سخن می گوید اما در ادامه، بر عزم وزارت بهداشت و وضعیت دانشجویان پزشکی متمرکز است و صحبت هایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده واکسیناسیون همه دانشجویان و چند نکته

وعده واکسیناسیون همه دانشجویان و چند نکته