مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-18اجتماعي

آفت زدایی درختان شهر، امری ضروری برای افزایش فضای سبز


شهردار شیرین سو آفت زدایی درختان برای پیشگیری از پوسیدگی و بیماری های فضای سبز شهری را امری مهم برای افزایش فضای سبز برشمرد و از شهروندان شهر شیرین سو خواست برای سم پاشی با اکیپ های شهرداری همکاری کنند.

- ایسنا/همدان شهردار شیرین سو آفت زدایی درختان برای پیشگیری از پوسیدگی و بیماری های فضای سبز شهری را امری مهم برای افزایش فضای سبز برشمرد و از شهروندان شهر شیرین سو خواست برای سم پاشی با اکیپ های شهرداری همکاری کنند.

سیدمصطفی موسوی از آغاز سمپاشی درختان و فضای سبز شیرین سو خبر داد و گفت: عملیات سمپاشی و محلول پاشی درختان فضای سبز پارک ها و معابر اصلی شهر با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم استاندارد توسط اکیپ خدمات شهری و فضای سبز شهرداری آغاز شد.

وی با اعلام این خبر افزود: این اقدام با توجه به لزوم سمپاشی درختان در فصل بهار با هدف دفع آفات نباتی و مبارزه با بیماری های گیاهی، جلوگیری از تکثیر شته ها و حفاظت از درختان، هر ساله در سطح شهر انجام می پذیرد.

شهردار شیرین سو تغییر دیدگاه مردم نسبت به افزایش فضای سبز را ضروری دانست و گفت: دست اندرکاران شهرداری آمادگی هر گونه حمایت و همکاری برای افزایش فضای سبز با شهروندان همچنین مردم بخش شیرین سو را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفت زدایی درختان شهر، امری ضروری برای افزایش فضای سبز

آفت زدایی درختان شهر، امری ضروری برای افزایش فضای سبز