مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-18اجتماعي

تخصیص 856 میلیون تومان اعتبار به طرح نماد در استان قزوین


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: در سال جاری برای طرح نماد 856 میلیون تومان است که به تجهیزات مدارس حاشیه نشین استان با همکاری آموزش و پرورش اختصاص داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مریم بیدخام در نشست شوراهای آموزش و پرورش استان قزوین که پیش از ظهر سه شنبه در سالن جلسات استانداری قزوین اظهار کرد: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان از جمله مهمترین طرح ها در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: در این طرح و در همان آغاز مشکلات روحی، روانی و خانوادگی دانش آموزان توسط اولیا مدرسه رصد و غربالگری می شود و با همراهی دستگاه های ائتلاف که ذیل آن 9 دستگاه قرار دارد دانش آموزان به این دستگاه ها ارجاع داده می شوند تا مشکلات آنها از همان ابتدا مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین اذعان کرد: جلساتی توسط دستگاه ائتلاف و کمیته علمی و اجرایی برگزار و بازدیدهای متعددی توسط استانداری، دادگستری و آموزش و پرورش از وضعیت اجرای طرح نماد انجام شد که در راستای این حضور میدانی چالش ها آسیب ها و پیشنهادات متعددی مطرح شد و مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

این مسئول ابراز کرد: اعتباری پیش بینی شده برای طرح نماد از سوی وزارت سازمان اجتماعی کشور مبلغ 485 میلیون تومان بود که تخصیص داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 856 میلیون تومان اعتبار به طرح نماد در استان قزوین

تخصیص 856 میلیون تومان اعتبار به طرح نماد در استان قزوین