مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-18سياسي

موسیقی ایرانی ومسئله سنت وهویت در سنندج آنلاین به بحث گذاشته می شود


مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان کردستان گفت: به همت انجمن علمی موسیقی دانشگاه کردستان و همکاری و مشارکت حوزه هنری استان کردستان سخنرانی آنلاین دکتر کامیار نعمت اللهی دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه کلن آلمان با موضوع موسیقی ایرانی و مسئله سنت وهویت برگزار می شود.

- "موسیقی ایرانی ومسئله سنت وهویت" در سنندج آنلاین به بحث گذاشته می شود ایسنا/کردستان مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان کردستان گفت: به همت انجمن علمی موسیقی دانشگاه کردستان و همکاری و مشارکت حوزه هنری استان کردستان سخنرانی آنلاین دکتر کامیار نعمت اللهی دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه کلن آلمان با موضوع "موسیقی ایرانی و مسئله سنت وهویت" برگزار می شود.

کژوان ضیاءالدینی امروز سه شنبه در نشستی خبری اظهار کرد: مسئله هویت به اعتبار پیوندی که به عقیده من بیش از هر مقوله دیگری با فرهنگ دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ لذا باید بطور جدی به آن پرداخته شود.

وی افزود: خود مسئله سنت نیز از مقولات بسیار مهمی است که در موسیقی ایرانی با ویژگی های منحصرش، از جهت های مختلف قابل بررسی ست.

این استاد دانشگاه ادامه داد: موسیقی شناسی قومی، قوم موسیقی شناسی یا اتنوموزیکولوژی عبارت است از بررسی و مطالعه انسان شناختی موسیقی به مثابه یک پدیده خاص فرهنگی و جنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی ایرانی ومسئله سنت وهویت در سنندج آنلاین به بحث گذاشته می شود

موسیقی ایرانی ومسئله سنت وهویت در سنندج آنلاین به بحث گذاشته می شود