مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-18سياسي

حمایت کمیته امداد اصفهان از 2700 خانوار با سرپرست زندانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: 2 هزار و 731 خانوار نیازمند که سرپرست خانواده در زندان به سر می برد از حمایت های کمیته امداد در استان اصفهان برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع اظهار داشت: 2 هزار و 731 خانوار در قالب 8 هزار و 125 نفر مددجو که سرپرست خانواده آنان در زندان به سر می برد، علاوه بر پرداخت مستمری، از سایر حمایت های امداد نیز بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه حمایت از خانواده های زندانی با هدف کاستن از مشکلات و آسیب های اجتماعی، یکی از اولویت های این نهاد است، افزود: مستمری پرداختی به خانوارهای تحت حمایت زندانیان در سال 1399 به مبلغ 9 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به پرداخت تعداد 865 مورد وام کارگشایی به خانواده های زندانیان، گفت: به منظور گره گشایی از مشکلات، مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به خانواده های زندانیان پرداخت شده است.

زارع با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده بیشتر از صندوق امداد ولایت بوده است، بیان کرد: از آنجا که خانواده های زندانیان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که به دنبال گرفتار شدن سرپرست آن ها، اقتصاد و معیشت شان دچار مشکل شده است، کمیته ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد اصفهان از 2700 خانوار با سرپرست زندانی

حمایت کمیته امداد اصفهان از 2700 خانوار با سرپرست زندانی