مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-18سياسي

برنامه های فرهنگی و قرآنی باید در سطح مساجد کردستان انجام شود


معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برنامه های فرهنگی و قرآنی و هنری باید در سطح مساجد و محلات استان برگزار شود تا شاهد مشارکت بیش از پیش مردم در این برنامه ها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی بنده مرادی معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کردستان با تاکید بر اجرای شدن برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری در سطح مساجد و محلات اظهار کرد: باید به سمتی پیش برویم که تمام برنامه ها حول محور مسجد برگزار شود.

وی با اشاره به همکاری تمام اقشار بسیج در برنامه ها در محله محور عنوان کرد: پایگاههای مقاومت بسیج محلات تمامی اقدامات خود را با هم افزایی سایر ارکان مسجد و در راس آن امام جماعت مسجد به عنوان مدیر مسجد انجام می دهند تا بهترین خدمت را بتوانند ارائه دهند.

معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان، همچنین به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان اشاره کرد و گفت: رشد و ارتقای فرهنگ حقوقی مردم و آشنا کردن آنان با حقوق و مسئولیت های شهروندی، ارتقای فرهنگ قانون گرایی، برخورد کریمانه در جامعه، ارتقاء کارکرد اجتماعی و نقش آفرینی مساجد در کاهش آسیب های اجتماعی و منازعات، ایجاد صلح و سازش و حل اختلافات و دعاوی، زمینه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی و قرآنی باید در سطح مساجد کردستان انجام شود

برنامه های فرهنگی و قرآنی باید در سطح مساجد کردستان انجام شود